Další ze série Fw-190A/D od Honzy Pavlíka.
Modelem od firmy AZ model je tentokráte jedna z posledních verzí Dory. Jednalo se o variantu s motorem Jumo 213 F. Bylo vyrobeno přinejmenším 4 až 5 kusů. Výzbroj tvořily tři 20mm kanony MG 151/20 E. Jeden ze strojů (posledního velitele JG26, Franze Götze) se dochoval dodnes v USA ve výborném stavu.
Kamufláž představuje osobní letoun německého esa Geschwaderkommodora JG-26 Franze Götze.
Franz Götz (28. ledna 1913 – 4. května 1980) byl stíhacím esem a byl držitelem Rytířského kříže Železného kříže nacistického Německa. Götz byl posledním velitelem Jagdgeschwader JG 26. Franz Götz byl zařazen jako stíhací pilot do předválečné Luftwaffe a začal válku s III./Jagdgeschwader 53 (JG 53) „Pik-As“. V hodnosti Oberfeldwebel získal své první vítězství v květnu 1940 během bitvy o Francii. Götz sloužil s JG 53 postupně na evropských, sovětských, středomořských a říšských obranných kampaní. Od října 1942 do začátku roku 1945 byl držitelem Ritterkreuz des Eisernen Kreuzes (Rytířského kříže Železného kříže) a jmenován Gruppenkommandeurem (velitel skupiny) JG53. Od 24. října 1942 do začátku roku 1945 se mu podařilo ještě sestřelit 3 létající pevnosti B-17.
28. ledna 1945 (na Götzovy 32. narozeniny) byl vyslán jako Geschwaderkommodore do Jagdgeschwader 26 (JG 26) se sídlem ve Fürstenau. Jeho konečný součet byl 63 vítězství, včetně 3 těžkých bombardérů.
Na konci války byl Götzův Fw 190 D-13 odevzdán Britům ve Flensburgu v severním Německu. Velmi vzácný Focke Wulf Fw 190 D-13 / R11 (Werknummer 836017 – tovární číslo) je nyní k vidění ve sbírce Flying Heritage v Everett ve Washingtonu, která nedávno nechala zrestaurovat motor Junkers Jumo 213 a znovu ho uvést do provozu, aby připravila Fw-190D-13 pro let v 21. století.